kattungarna




äckligt söta

hej mysgosare

Hej alla! 
har typ precis kommit hem från en ganska chill dag i skolan, vi hade typ tre lektioner och en håltimme, så det va jävligt skönt!
Vattenkrig vare mellan oss nior också, men självklart ska ju alla lärare få dampryck och låsa alla toaletter så att vi inte kan fylla på vattenballongerna, och vissa blev hemskickna t.o.m.. men det känns som världens bästa straff, att få åka hem från skolan hehehehe.
Ligger i sängen och lyssnar på min nya favoritlåt, Slow dancing in a burning room med John Mayer, en helt underbar låt verkligen! hihihi tur att jag har lärt mig den :$
Fick äntligen en bra bild på kattungarna! alla fyra ba satt och kolla på mig jättegulligt, man dör ju inombords :'o
Imorn är det bal och jag ska till södertälje och köpa skor, så kanske kanske kanske inte hinner skriva nåt, isf skriver jag när jag kommer hem eller på onsdag. :)

Juste, har skaffat instagram, så alla borde ju följa mig eftersom jag faktiskt följer dig tillbaka! Jordan_brad heter jag där :)

Um det va allt för mig nu tror jag, ha en trevlig dag!

long time no see!

Oj fansen va länge sen det va jag bloggade.. hihi förlåt, verkligen inte meningen! Har inte haft orken bara, men det ska de bli ändring på! (lovade emil att börja blogga mer om han fixade min design.. huhuh)

så.. mitt liv i kortfattat dom senaste veckorna.. um.. Jag fyllde ju år, fick pengar, en massa choklad och nya kläder och skor. Och sen har det inte hänt så mycket mer tror jag, ingenting sådär superviktigt iaf!

kattungarna har verkligen blivit skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit söta! men dom rör sig heela jävla tiden så det går inte att få nån bra bild på dom, men ska försöka igen lite senare!

um juste, behöver lite hjälp med en grej.. det är nämligen så att jag ska spela in på en studio, men jag har ingen jävla aning om vilken låt jag ska spela.. så jag behöver lite förslag! kommentera!!(ni måste!)

dagens låt heter you and me med Attack! Attack! skiiiit bra låt, ganska gammal, men öronorgasm ändå

http://www.youtube.com/watch?v=8J-Qnl6xZOQ Lyssna!

det va nog allt för mig tror jag, skriver nog sen när jag har lite mer att komma med..

Puss!

RSS 2.0