Slow Cheetah.

Shooo bröder. 

Lyssnar på musik och gör mig iordning, ska alldeles strax dra till södertälje och träffa Alm, det blir mysigt. 
Repade igår och det va så jävla kul, vi håller på att skriva text och refräng till den nu, så håll utkik så kanske det kommer en akustisk version på den när den är klar :) 
 Um, det va typ allt, jag skriver nåt ikväll säkert 

http://www.youtube.com/watch?v=lc0iAM0oVDk (slow cheetah, min favolåt just nu.) 
Lite söt är jag i skolan ändå va? (a' 

Heheheh

Nu sitter jag i skolan med Alva o Sarah, chillaxar osv. Börjar 10.05, så det är ganska skönt :)

Nu har jag en fråga till alla mina kära kära läsare. Funderar på att göra en cover på en låt och lägga upp på youtube(länk kommer ju självklart då) och då måste jag ju ha låtförslag så kom med dom så väljer jag om några dagar eller så! :)

söt bild på mig (alva petade på mig...) inte okej!

Sega dag.

Usch, detta är nog en utav mina värsta dagar, känner på mig det redan nu. Är astrött och det är skit dåligt väder, regn regn och ännu mer regn. Dessutom har man en håltimme på tre timmar (låter askonstigt men så äre.) Haha är inte på topp! Aja, vad gör man? Nu sitter jag vid mitt skåp med Johannes, Hampus och Jonte medans tjejerna har kör, trolololol..

Chachaaaa

Hejsan alla fina!
Just nu sitter jag på so:n, eller inte på so:n haha. vi har haft läxförhör och efter man hade skrivit klart den så skulle man sätta sig utanför klassrummet och vänta haha. Så nu sitter jag här bredvid hemma med Emma och lyssnar på musik, aaasmys hihihih.

Sommaruppehållet avslutad! ;)

Hej alla, tog en till paus från bloggningen, hade verkligen ingen lust alls att blogga då jag hade lite kämpigt ett tag(haha) men nu äre ju uppåt igen så då kör vi! 

Ligger just nu i sängen med min underbara MacBook Pro (som vi Musik esteter har fått utav skolan, man är ju lagom glad haha) ;) Fan va matriell jag är, detta är inte okej!
Skypear med lilla lilla Almis också, underbar kväll <3 

RSS 2.0