Take it or leave it.

Det är ändå rätt ironiskt. Att den jag är heartbroken över är heartbroken över någon annan.

I want you so much, but I hate your guts.

Shit. Ligger i sängen och har tråkigt och kom på att jag visst hade en blogg. En som alla visserligen hade glömt bort men ändå. En bloggjävel. 
 Nä men.. Ja. Detta var kul. Skulle vilja skriva ett långt jävla inlägg om hur jag mår och hur mitt liv är och hur mycket jag hatar skolan och hur jag bara vill försvinna. Men nej. Det får vänta tills en annan dag. Antar jag. 
 
Hmm.. Vad mer..? Jo juste, ska på Hultsfredsfestivalen som inte är i Hultsfred längre. Det kommer bli så. Jävla. Nice. Tror inte att ni fattar hur underbart det kommer bli. 
 
Ja... Det var typ allt antar jag. Vet inte ens vad jag gör här. Heh. Aja. Nu ska jag dunka musik tills jag dör och dricka cola och övertänka allt.
 
 Wiie.



RSS 2.0