Jag är bäst

heeeeej.
igår kom jag hem från skara, det va helt okej. fast lite kallt. :)))) vi åkte på lördag morgon typ halv sju och kom fram vid typ halv 11, checkade in på campingen, sen gick vi in. först åkte vi gokart sen badade vi. det va typ sjukt kallt och ah :)) och nästa dag gjorde vi typ samma sak :) när jag kom hem va jag med matilda och becca i några timmar, sen kollar jag på hunger games med min familj :) 
Idag så har jag varit i buktiken och jobbar lite, sen träffade jag ronja och vi har kollat på film :) 

hihi kanske bloggar senare ikväll, puss :DDD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spelar det ngn roll för dig vilket land en tjej kommer ifrn, menar skulle du kunna tänka dig bli tsm med henne eller så ? Eller om ni inte e lika gamla?

Och e du singel? ahahh :)

Svar: VIlket land hon kommer ifrån spelar ju absolut ingen roll, dock så ålder är ju annorlunda. kan inte ha en tjej som är typ 12 osv haha :P
deladpersonlighet.blo.gg

2012-08-13 @ 13:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0