Godmorgon!

Godmorgon alla mina söta läsare!

Igår var en ganska mysig dag, tog brädan och drog ner till Mossen vid 5 där loppisen var, och där träffade man på matilda (för ovanlighetens skull). Dock så var amandus där så det va ju inte så konstigt. Haha på tal om amandus så vågade inte Amandas bror gå fram till honom och fråga om autograf, dock så vågade han fråga hans mamma om han var hans mamma, så söt. Så Amandas mormor fick gå fram och be om det ist skit gulligt va det. :)


Idag så ska jag inte göra nåt speciellt tror jag, kanskekanskekanske träffa ida men jag tror inte det, så jag får nog klippa gräs ist (kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul...)
 
men imorn kommer ju amanda hit så det blir skitmysigt :$

tar några egobilder sen, bara för att jag kan..

Knulla lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0