Svar på frågorna från frågestunden!

  • varför lägger du alltid in ego bilder i varje inlägg om du bara ska tex ut?
    Svar: för att det ska bli utfyllnad
    vad lever du för förutom gitarr?
    Svar: Mina vänner.
    vad är det första du går in på i datan?
    Svar: Spotify och F
    vilken sorts film är dina favoriter? 
    Svar: Typ, humor och drama filmer, jag vet, jag är lite gayig.
    vilka skådisar tycker du bäst om?
    Svar: Adam Sandler, han är fan grym. Och han som spelar iron man, kommer inte ihåg vad han heter, hihi.
  • Vart bor du?
    Svar: I Gnesta, som är en bit utanför stockholm.
    Har du många haters?
    Svar: Inte mer än någon annan tror jag.
    Har du bra självförtroende? Och om nej, varför inte?
    Svar: Har inte det, och det är mest för att jag har tagit åt mig utav massa saker som folk har sagt till mig(att jag är ful, äcklig osv) och det har inte släppt än, men jag jobbar på det!
    Är du en sån som bryr sig om andras åsikter? 
     Svar: haha ja, det är jag verkligen. försöker typ göra alla nöjda med mig osv :)
     
  • har du nå husdjur?
    Svar: ja :)
    hur lång är du?
    Svar; typ 175-176
    vart har du rest någonstans i världen? 
    Svar; Till Sverige då, och Frankrike 
     vad är det bästa med att vara singel?  
     Svar: Att man kan göra vad man vill!
     gilar du någon nu? ^^
    Svar: ja...
  •  
     
     
    gillar du att va singel?
     Svar: Nej, det suger..
    hur långt varade ditt längsta förhållande?
    Svar: 3 veckor HAHA
    varför bloggar du?
    Svar: för skojs skull mest, men om jag slår igenom så äre bra att jag har en blogg som jag har använt länge :)
    är du oskuld?
    Svar: Nej :)
    vem va den senaste du kysste/när?
    Svar: Amanda, för några veckor sen
    gillar du någon nu?(isf. vem?)
    Svar: yes, amanda :)
    vem va din första kärlek?
    Svar: haha, en tjej som heter Hannah
    vart ska du plugga sen?
    Svar: antigen i stockholm eller nyköping
    vad vill du bli när du blir stor?
    Svar: Jobba med musik på nåt sätt
     
     
     
  •  
    fillan (bara för att det är du så)
    vad tycker du om mig? :D
    Svar: hej fillan :D tycker att du är en snygg, söt och rolig tjej som jag vill lära känna bättre :)
  •  
    1. du är en bitch som aldrig hör av dig:(
     Haha, förlåt!
    2. när tänker du träffa mig? ;>
    När du kommer hit ;)
    3. nu låter det som att jag är en stalker.. hur lång är du?
     
    Svar: 175-176
    varför har inte du en iphone?
    Svar: HAHA för dyrt, och mina föräldrar tänker inte köpa en till mig...
    vad föredrar du, katter eller hundar?
    Svar. båda är nice ;)
    vem bor du med atm?
    Svar: mats och marie!
    hur många har du varit tillsammans med?
    Svar: 1..
    hur gammal är den äldsta du varit med?
     
    svar: 18
    gillar du mjölk?  
    Svar: det funkar!
    brukar du festa?
    Svar: har gjort ;)
     
     
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0