Alla dessa gästblogningar...

Haha fyfan.. eftersom jag är en n00b så behöver jag självklart hjälp med att fixa bloggen så att den blir fin, så det kommer nog bli fler bloggrapes.. men det får ni stå ut med! 
Chattade med Malin förut och hon sa att hon hade köpt parfym till mig, som jag verkligen verkligen behöver! super gulligt utav henne :') men nu ska jag självklart köpa nåt till henne, kom med förslag vettja! 
Och bögen Hanna är och tittar på Skrillex nu.. man är ju sådär lite lagom avis men men.. vad ska man göra liksom :D  
Snart ska man ju titta på ishockey vm o mysa med familjen, det uppskattas verkligen (mest utav dom, eftersom de tycker att jag aldrig är utanför mitt rum. typ) hehe aja det blir bra nog :)
ha en fortsatt trevlig kväll sötnosar!
och självklart bjuder jag på bilden också!

Kommentarer
Postat av: sanna

så sööt!♥

2012-05-05 @ 19:31:23
Postat av: Hanna

men bög själv! hahaha

har en video på facebook o bilder på bloggen,CHECKA!!!!! <3

2012-05-06 @ 01:24:56
URL: http://jjacobsen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0