Äntligen hemma, Dagens låt/Band

Hejhej! nu har jag nästan precis sådär kommit hem från stan med Malin och det va ju mys :) Det va verkligen en välbehövd träff :d jag köpte en röd L.A keps och så va ju självklart Malin trots mina protetester tvungen att köpa en svart linne till mig som hon tyckte att jag passa så jävla bra i och så fick jag ju hollister parfym också.. Hon skämmer bort mig :')

Som utlovat så får ni dagens låt och den här gången blir det 999 med Kent, bara för att den i princip har räddat min vecka typ. och då förtjänar faktiskt Kent att bli dagens band. Innan så har jag inte gillat dom så jättemycket, men gillar man en låt med dom så gillar man typ automatiskt alla. Typ. 
Deras texter är så råa, förvånansvärt ärliga, och sårbara och man rycks in i låten så fort man börjar lyssna på den. I lööööv it!( No homo)


Imorn är det skola... usch säger jag bara... Kan det inte vara helg lite längre?



bilder på grejerna kommer snart, ska bara ladda upp dom :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0