blogrape , hehe

Hellu alla jordäääääns readers! Maya in da house, yao yao ?!
Schhhh.. Jordan vet nt om att jag gästbloggar .. så låt de bli en överraskning! okej? :D hihi.. busigt.
Håller nämligen på me hans design just nu. Höhö, går sådär jääääättebra ":)". Den blir ful, men mycket bättre än va han hade innan.. ( sorry .. heh )


Jag tänkte lixom, "En awesome kille, ska fanimej ha en awesome design! ". Så nu har jag suttit i snart 4 timmar och trollat & lekt med hans blogg. Rätt så.. ansträngande. Så en aning glada & nöjda får ni bli av resultatet tkr jag allt! Dock är den inte klar, men orkar inte fixa mer just idag, så återkommer en annan dag och fortsätter!



Bjuder på en bild på moi. Vet att ni tkr jag är gullig, woopwoop.
Tkr att ni kan checka min blogg oxå, bara för den äger. www.mayaadelibaltas.blogg.se. Jordan stalkar den, så de måste ni oxå göra. Capish?

Nä, nu ska jag skaffa mig ett liv. Trololololo :pPPPpPPpp typ se film. Haha. Nördigt.
Ni kanske ser mer av mig snart igen! och tillsdess, använd kondom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0