En Kvällis

Nemen tjenare :) Glömde liksom berätta en sak.. ehehehehe. 
Igår va jag med mitt ex Matilda(ja vi är vänner, U Jelly?) nä men ah, och vi gjorde inte särskilt. Vi tänkte vara ute först men det spöregna ju, vilket va mysigt eftersom det va varmt ute, men fortfarande inte värt att vara ute för det ^^ så vi typ snacka och hade det mysigt. 
På tal om väder, vilket fucking väder vi har haft. Först molnigt och duggregn, sen klarblå himmel och sol och sen började det söpregna liksom. Fuck logics.
Iaf tänker jag lägga mig typ snart, så bara för det får ni en jättesöt blid på mig som Matilda tog(och nej, jag tar inte mig på kuken...)





Söt va..? :D haha nej men ah, godnatt!


Dagens citat :

"Att få ett förhållande att fungera är som att jobba på en bondgård, varje morgon ska man börja om från början"

-Matilda Dahl 

P.s(gillar matildas liknelser, hon körde nåt med svamp och kärlek också.. >.>)

Att få ett förhållande att fungera är som att jobba på en bondgård, varje morgon ska man börja om från börja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0