Feeeeezt

Hejhejhej :) Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har varit hos jennifer och har typ inte suttit vid datorn eller messat hehe...
Um, nu så håller jag på att klä på mig för vi ska till morfar och hans frus 70 års fest hehe, det blir myes.. förutom att jag har skit ont i huvudet, men det hör till nästan..
Nåt som jag verkligen stör mig på just nu är.. haters. Det är ju synd att dom inte har ett liv, eller att deras liv är så tråkigt så att dom måste hitta massa fel hos folk, det är så jävla tragiskt.. Typ med att folk säger att jag är smal/äter dåligt.. liksom kommer inte äta mer för att du påpekar att jag är smal samma sak med allt ty. Den " fula" personen kommer inte bli snyggare, den "tjocke" kommer inte bli smalare osv.. skaffa ett liv :)
Kattungarna har blivit så jävla söta.. tog lite kort på dom igår så bilder kommer senare när jag kommer hem tror jag..
Ah, ha en myes lördag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

c:

2012-05-19 @ 23:20:26
URL: http://jjacobsen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0