Godmorgon!

hoppas att alla har sovit gott osv, själv har man ont i halsen så jag har knappt sovit nåt inatt. Aja, sånt är livet antar jag!
På tal om livet, så fick vi fyra st. kattungar i natt, och det tog typ en timme. dom är så äckligt söta! :DDD man dör ju inombords typ..
idag så ska jag sova hos Jennifer, sen ska hon sova hos mig imorn, på lördag äre morfars 70 års fezt och på söndag ska man kanske träffa Michaela/Elsa, vi får se.. 


Nu är inte alla kattungar där men.. fyra st är dom iaf! 

ha en nice dag, jag kanske bloggar nåt på kvällen också :)

Kommentarer
Postat av: Sandrew

Åh, så sött!

Nejdukännerintemigmenjagskabörjapåestetmusiksomdueftersommarenwoohochnukanskejagverkarcreepysomvetdetmenduvarjufaktisktpåöppethusdärsamtidigtsommigochminkompis - okej hejdå :)

Svar: huhu, då måste vi antagligen setts när jag va på skolan? ^^
deladpersonlighet.blo.gg

2012-05-23 @ 17:00:47
URL: http://dudee.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0