Hatar att jag ska vara så feg

Nu har jag kommit hem från ännu en skit dag i skolan, orkar inte! iofs så fick man två kramar utav elsa och dom värmde lite, men annars så va det skit. typ. Det är i såna här lägen man bara älskar den som uppfann hörlurar och musik. och mobilen. 
Och imorn ska vi bada på idrotten, och jag som inte kan simma sådär jättebra kommer typ skämma ut mig totalt, men man får väl göra det bästa utav situationen antar jag! 
Iaf så ska jag väl inte göra så mycket idag tror jag, det verkar inte bli så. Så ska väl hjälpa till med att lägga takpannor så att pappa blir glad.

Bild ev. dagens låt/band kommer senare ikväll, ha en fortsatt trevlig eftermiddag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0