hejhejhej :)

FUCKING FREDAG BRÄÄÄ

nä men.. ah det är så jävla skönt att bara kunna sova ut, men min mamma kommer förmodligen väcka mig eller nåt.. :(
Nu äre såhär att jag har faktiskt varit så jävla duktig med att jobba på taket idag, jag är faktiskt förvånad över mina plank-spikar-skillZ. Utan överdriv alltså!
Idag händer inte så jättemycket tror jag. Lite tråkigt liv jag har ibland känner jag.. hehehehehe >.>

Dagens låtar!

Alla tre låtar är Foo Fighters låtar, bara för att dom är bäst i hela världen typ.

http://www.youtube.com/watch?v=ENwIVw2h3SQ

den första, Best of You, är typ min absoluta favoritlåt. Den beskriver verkligen hur jag mår nu, den får mig alltid mig på bättre humör. Dessutom tänker jag alltid på min kära vän Hanna när jag lyssnar på den. Bara för att vi har gått igenom typ samma shit. 


http://www.youtube.com/watch?v=EqWRaAF6_WY&ob=av2n

My hero.

Den är så fucking klockren. Min hjälte liksom. För mig står den för alla som har stöttat mig, och funnits där för mig när jag inte alls förtjänat det, men verkligen verkligen verkligen behövt dom. Ni vet vilka ni är och ni betyder verkligen såhäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket för mig.
(musikvideon är så klockren också.)

http://www.youtube.com/watch?v=SBjQ9tuuTJQ&feature=relmfu

The Pretender.

bara för att den är bäst. helt enkelt. (och för att jag vill ha en sån gitarr som sångaren har).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0