Helluuuu!

Godmorgon alla sjusovare!
Hoppas att ni har sovit gott osv osv :) Själv så drömde man att man fick besök mitt i natten av en tjock protestuerad medelålderskvinna.. It was pretty wierd.. Nä nog om min natt, nu sitter jag och käkar en jordnötssmörs och sylt macka(ja, jag är en tvättäkta amerikan, U jelly), lyssnar på Foo fighters och ska snart dra till stan och träffa Malin vilket uppskattas. :) känns som att det va ganska länge sen vi sågs och bara pratade ut så det blir kul :) Jag kommer förmodligen köpa lite kläder oså så det kommer nog bilder på det senare :3 
En sak som jag måste ta upp bara lite snabbt är dubbelmoral. T.ex som igår så såg jag en tjej som hade lagt upp en status på facebook, typ att man ska inte leta efter den perfekta killen, utan killen som accar en trots ens brister eller nåt sånt och sen så skriver hon 20 minuter senare:"gilla så beskriver jag hur det perfekta killen är". Man ba"dafuq?" dessutom så har den här tjejen kille också, så han kan inte varit glad.. fyfan liksom, om hon vill att killen ska acca henne trots hennes brister så gäller det väl detsamma för henne? Fy på henne. 
Dagens band och dagens låt kommer senare tror jag, jag måste bara bestämma mig för vilket band och låt jag ska ta heheheheheheheh. 
Juste, igår så hittade jag mina fucking hörlurar som jag har letat efter i typ två veckor, och dom va under sängen liksom -.-'. Glad kille!
Nä nu blev det lite långt här men... ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0