tagga nationellaråå...

Nationella prov i matte imorn.. tagga! fast nej.. Men det är skönt att det är den sista nationella, sen äre slut :DDDD typ.
Nu har jag nästan precis sådär kommit hem från nyköping, va på ak med JT och några till, ganska chill typ, alla va glada förutom JT typ, när jag kom och kramade om henne så typ skaka hon så sjukt jävla mycket, man skulle kunnat tro att det va på väg att bli en ny istid eller nåt sånt.. iaf mådde hon bättre sen. 
(förresten så är hon jättesöt i min keps, tog bild men den vart asdålig.. så vi skiter i att lägga upp den D:)

jaaa... imorn händer nog inte så jättemycket skulle jag kunna tro... eller jo förresten! vi ska avliva en utav våra katter och så har jag soc möte, jävligt taggad till det också! (eller inte..) fast man kanske får en longboard utav dom så man får hoppas!!



bästa bilden idag. yeah. nu ska jag sova, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0