Till dig.

Jag vet att du aldrig kommer läsa det här, men jag saknar dig som in i helvete. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig. 
Hur det skulle bli om jag gjorde vissa saker annorlunda. Och det är mitt fel att saker blev som det blev, att du kommer få precis samma uppväxt som jag fick, fast jag lovade mig själv att aldrig låta det hända. Att beskydda dig. Att vara världens bästa storebror. Men jag kunde inte finnas där för dig, jag va tvungen att flytta hemifrån. Till en annan familj. och jag har inte träffat dig sen dess. 
Varje gång jag tänker på dig håller jag på att bryta ihop, för ALLT kunde vara så jävla annorlunda. om jag va kvar, så skulle fan allt vara bra. Nu bor du och familjen i ett utredningshem liksom. och du kan få flytta från pappa också. Precis som jag i din ålder. Och det gör mig så jävla ledsen. Jag vill inte att du blir som jag. 
Jag vet inte ens hur du ser ut nu. Om du fortfarande har lika krulligt hår. Om du är lång, kort. om du har samma smilgropar.
Jag kommer ihåg när jag flyttade till Sverige. Du va knappt ett år då. Nu är du 8, snart nio.. helvete vad tiden går fort.
När vi träffades första gången, satte du dig i mitt knä, och vi bara stirrade på varandra, i typ tio minuter.. och fast jag har fått dampryck på dig så är du världens bästa lillebror, och jag klarar inte mig utan dig. Du tog t.o.m dina första steg till mig, när jag låg i badkaret. Du ställde dig upp och gick till badkaret där jag låg, och då gjorde du mig till världens stoltaste kille.
Och jag tänker göra dig lika stolt som jag är över dig, som jag alltid kommer vara över dig.

Älskar dig Jamie, min lillebror





(Haters gonna hate)

Kommentarer
Postat av: Ebba Forssèn

började typ gråta.. :'( <3

Svar: nää :( <3
deladpersonlighet.blo.gg

2012-05-29 @ 20:07:46
Postat av: Enna

aww va gulligt :D

Svar: huhuh :3
deladpersonlighet.blo.gg

2012-05-31 @ 14:31:14
Postat av: -

LOVERS GONNA LOVE

Svar: <3
deladpersonlighet.blo.gg

2012-06-21 @ 12:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0