torsdag rååå

Japp, torsdag, så jävla skönt! Hihi som alltid så slutar jag 11.15 så det är fakking skönt :$ 
haha när jag kom hem så stod min katt mitt framför dörren, så tänkte plocka upp honom så rev han sönder mitt ansikte och arm.. det ser ut som om jag har haft en date med Edward sissorhands :( inte okej!

idag händer inte så mycket, som vanligt. Kanske kanske kanske skulle träffa jonna också, om hon hann komma hit :)
vet att jag har varit lite dålig med dagens band oså men jag kommer fan inte på nåt! men det kommer snart. Lovar.

och bilder kommer senare som vanligt! Pusshej :*

Kommentarer
Postat av: Emil

Fan va chill att sluta tidigt. :3

Slutar 11.50 på fredagar iaf, skönt. ;)

2012-05-11 @ 15:47:52
URL: http://emilmonikander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0