Dålig dag idag hihi

hej!

Idag har fan inte varit en utav mina bästa dagar kan jag säga på en gång haha.
Det började med att jag vaknade försent, höll på glömma min dator hemma och fick kuta ner till bussen. Busschaufören (stavning ehehehehe) var asdryg och det va massor med folk på bussen så att jag fick stå i en timme och dessutom mådde jag illa eftersom jag inte hade ätit frukost haha. Aja, träffade amanda på statsbussen och det gjorde min morgon typ. Gick ner till skolan och kom på att jag hade musik gehör, dock orkade jag inte gå dit eftersom jag inte orkade haha, det ligger på en annan skola...
Koskosen var aaaasseg, och när jag väntade på att samhällslektionen skulle börja armbågade hannes mig(dock inte med flit) precis när jag skulle dricka dr pepper (aaasgooottt) så att jag spillde över hela mig och när jag var på donken med furi och jt efter skolan så glömde jag ju självklart min dator på donken... dock är furi världens bästa och tog den åt mig hihi <3<3 aja, vissa dagar är sämre än andra, life goes on. Man kan ju inte alltid ligga på topp ;)

Godnatt bebisar, knulla lugnt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0