denna vecka kommer bli skit.

Ja.. så igår så glömde jag ju min dator på donken fast furi tog ju den, och idag så tappa jag bort min plånbok på stan med mitt busskort, bankkort och idkort i. så jag kom nästan inte hem för en busschauför whina o sa att jag inte fick gå på men det kom en jäättesöt tjej och betalade åt mig helt random, hade aldrig träffat henne bara sett henne på bussen, så hon räddade helt seriöst min kväll. Om jag ser henne nån mer gång ska jag fan bjuda henne på fika eller nåt <3

aja, nu ligger jag i sängen, och dunkar Michael Jackson och är allmänt trött och grinig på allt och alla haha... Aja, det blir bättre hoppas jag. annars lägger jag mig i sängen och avlider...

Imorn är det pedagogisk konsert på skolan. Vi esteter ska uppträda inför varandra och helt enkelt öva inför att stå på scen, jag taggar lite lätt till det. är inte så nervös som jag trodde att jag skulle vara iaf haha :)

Btw så är en låt från spelningen i somras uppe på youtube om ni inte har sett det.

http://www.youtube.com/watch?v=rtBD2pf2gGA&feature=plcp ALLA KOLLAR! taack :*

Kommentarer
Postat av: Joanna

Hey kompis!
Såg i ett gammalt inlägg där de var frågestund och de kom frågor om ditt självförtroende osv. och du hade svarat att du försökte göra alla andra nöjda med dig. Det är jätte fel inställning mannen! Varför ska du behöva anpassa dig för någon annan som kanske inte är villig att anpassa sig för dig? När ni båda är precis lika mycket värda. Du är en godhjärtad och jätte fin människa Jordan du är inte värd dåliga människor som får dig att må sämre! btw haha de var fett längesen vi snackade :)

Sköt om dig kompis :D!

Svar: tack kompis, vi får höras!! <3
deladpersonlighet.blo.gg

2012-10-09 @ 20:52:36
URL: http://joannaericsson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0