Hej svejs

 
Gissa vad jag gör nu? haha jaaa jag ligger i sängen som vanligt (tjockis jag vet), men till mitt försvar kan jag faktiskt säga att det har varit en låååååång vecka, men ändå har den gått så jävla fort. Så, detaljer vill ni nog antagligen höra haha. 


Min riktiga moster och min riktiga mormor som jag inte har träffat på minst åtta år, kom till sverige och träffade mig. Det har varit två riktigt känslosamma dagar för mig, och för alla. men som sagt, dom kom tidigt på onsdag morgon (typ halv nio eller så) så vi hämtade dom på Skavsta flygplats och åkte till hotellet och lämnade deras grejer. Sen tog vi en liten promenad till stan och fikade, haha vi satt nog där i två timmar och bara pratade allmänt, om mina kusiner, skolan, tjejer och ja. Allt mellan himmel och jord helt enkelt. Sen insisterade min moster på att köpa lite gitarrgrejer till mig (jag försökte övertala henne att inte göra det, men min moster visade sig vara en riktig envis jävel så jag gav upp ganska fort haha) så vi gick till musikbörsen och köpte en distpedal till mig. 
 Efter det så tog vi bilen och åkte upp till Stockholm, lunchade och kollade på slottet, storkyrkan osv. typ vanliga turistgrejer. Sen gick vi och köpte lite kläder till mig (hihii jag blev bortskämd), fick en jacka, en kofta, en halsduk och en t-shirt. 
 Gick till ett cafè och fikade efter det, och då kom de riktigt "tunga" känslosamma grejerna fram. De berättade om min mamma, henne drogproblem och hur livet var för henne. De visste t.ex inte ens att jag var född, min mamma hade varit försvunnen i några år och min mosters kusin sökte upp henne (min mamma alltså). Ja, det har varit två dagar fyllt med tårar och skratt, men jag är så jävla glad att jag fick träffa dom och kommer verkligen verkligen sakna dom.. 
 
Jag och min moster i Storkyrkan i Gamla Stan

Kommentarer
Postat av: Sandra

Alltså Jordan jag började nästan gråta av det där.

<3

Svar: äre sant? <3
deladpersonlighet.blo.gg

2012-10-05 @ 22:48:31
URL: http://ktonisk.blogg.se
Postat av: Sandra

Alltså..ja haha :(

Svar: men sötis :(
deladpersonlighet.blo.gg

2012-10-09 @ 07:06:13
URL: http://ktonisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0